آتروفیک کلیه با کیست های متعدد exophytic چپ: می توان آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آتروفیک کلیه با کیست های متعدد exophytic چپ: می توان آن را درمان

من 29 هستم، و من کلیه سمت چپ آتروفیک با کیست های متعدد exophytic. می توانید آن را درمان کرد؟

کیست کلیه یک بیماری کلیوی مشترک برای افراد مسن تر است، اما در افراد جوان نادر است. از آنجا که شما فقط 29 سال است و از کیست exophytic چند رنج می برد، شما باید توجه زیادی به این مشکل پرداخت.

همانطور که شما توصیف، کلیه چپ آتروفیک بود، که بدان معنی است که این کیست ها را آغاز کرده اند به آسیب کیست های کلیوی در صورتی که دارای بیماری های دیگر. در این مورد، آن است که قادر به به طور کامل درمان بیماری خود نیست.اثر درمانی از طب مدرن بزرگتر می تواند رسیدن به این است که کاهش تمام کیست های متعدد exophytic و باعث سلول های کلیه آسیب دیده نکروتیک اما کار بهبود می یابند.

اگر شما یک ابزار موثر برای بهبود وضعیت آنها درمان بیماری یافت نشد، شما می توانید طب میکرو چینی Osmotherapy امتحان کنید. در این روش درمانی در طب سنتی چینی (TCM) است، بلکه جذب جوهر از طب غربی. این دو اثر آشکار و درمانی: کیست های کلیوی کیسه جذب مایع و سلول کلیوی شفا معلول. آسیب دیده به اندازه تازه و کلیه در نهایت، سلول های کلیوی به طور فزاینده ای تبدیل ممکن است تا حدی افزایش می دهد.

در طول درمان، شما نیز باید یک طرح رژیم غذایی سالم و شیوه زندگی را دنبال کنید. امیدوارم، شما می توانید قبل از ارجاع دریافت کنید.





:: برچسب‌ها: کلیه آتروفیک سمت چپ، کیست exophytic متعدد، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 1298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: